– Sypiam po trzy, cztery godziny na dobę, nie mam pieniędzy, nie mam poparcia ze strony mediów, a wręcz przeciwnie – Ruch Kukiza atakowany jest z każdej strony, przez wszystkie media, możemy liczyć tylko na siebie i na Internet. Jednak idę cały czas do przodu – podkreśla w rozmowie z „Do Rzeczy” Paweł Kukiz. Za swój sukces uważa, że pod wpływem jego aktywności w Polsce dyskutuje się już na temat stanu państwa, ustroju państwa i porządku prawnego. Wcześniej w Polsce publicznie o tym w ogóle nie mówiono. Cała rozmowa z Pawłem Kukizem – w poniedziałek w „Do Rzeczy”.
Ponadto na łamach tygodnika:
- PiS i PO przyzwyczaiły wyborców, że ich kampanie to ciągły show. Czy obu sztabom wystarczy energii na ten morderczy wyścig na obietnice i eventy?
- Po 25 latach niepodległości Polacy domagają się natychmiastowej budowy państwa dobrobytu. I w tym kontekście należy odczytywać programowe pomysły PiS z niedawnej konwencji i kampanii wyborczej – pisze Piotr Semka.
- Program zaprezentowany przez Beatę Szydło wpisuje się w stosowane w świecie Zachodu metody ingerencji państwa w gospodarkę. Jej skala rośnie wszędzie, tak będzie też w Polsce – program PiS komentuje Krzysztof Rybiński.
- Wszyscy politycy stosowali zabieg „wyjścia do ludu” i coś obiecywali. O tym, że to, co zrobiła Ewa Kopacz, jest żałosną groteską pisze Rafał Ziemkiewicz, a Krzysztof Czabański konkluduje, że premier śladem Bronisława Komorowskiego próbuje rozmawiać ze zwykłymi ludźmi – z podobnie humorystycznymi efektami.
- Byli prezydenci doradzają, patronują różnym inicjatywom, jeżdżą z wykładami po kraju i świecie. Jednak najpierw zwykle zakładają własną fundację-instytut. Bronisław Komorowski też założy.
- Polska to kraj, w którym po dopalacze sięga się najczęściej. Z roku na rok rośnie liczba ich ofiar. A wakacje to szczególnie niebezpieczny okres.
- Roszczeniowi, mało zaangażowani, nielojalni – tak są dziś postrzegani jako pracownicy. W rzeczywistości pokoleniem Y, czyli ludźmi urodzonymi w latach 80. ubiegłego stulecia, kieruje przede wszystkim ambicja.
- We Francji arystokraci o polskich korzeniach stworzyli luksusową markę kosmetyków. Nad Wisłą także ludzie błękitnej krwi coraz chętniej stawiają na działalność biznesową. Szczegóły – w poniedziałek w „Do Rzeczy”.
Nowy numer „Do Rzeczy” w sprzedaży od poniedziałku, 13 lipca 2015. Tygodnik „Do Rzeczy” można już czytać – jako jeden z pierwszych polskich tytułów – w popularnej na całym świecie aplikacji Kiosk Google Play (Google Newsstand), która umożliwia między innymi dodawanie własnych notatek do tekstów. Tygodnik „Do Rzeczy” jest również dostępny w wersji cyfrowej u dystrybutorów prasy elektronicznej, m.in. w Nexto (http://www.nexto.pl/e-prasa/tygodnik_do_rzeczy_p35465.xml?archival), e-Kiosk (http://www.e-kiosk.pl/index.php?page=issue&id_issue=89576) oraz w aplikacji WPROST KIOSK odpowiednio dla:
- systemu Android: (https://play.google.com/store/apps/details?id=com.paperlit.android.wprost)
- systemu iOS (https://itunes.apple.com/pl/app/wprost-kiosk/id459708380?mt=8).
„Do Rzeczy” jest również dostępne w wersji dźwiękowej w Audiotece.
Zostań współwłaścicielem Do Rzeczy S.A.
Wolność słowa ma wartość – także giełdową!
Czas na inwestycję mija 31 maja – kup akcje już dziś.
Szczegóły:
dorzeczy.pl/gielda