Biedronka podpisała umowę ze znaną uczelnią. Zaskakująca inicjatywa

Biedronka podpisała umowę ze znaną uczelnią. Zaskakująca inicjatywa

Dodano: 
Biedronka, zdjęcie ilustracyjne
Biedronka, zdjęcie ilustracyjne Źródło: Materiały prasowe
Biedronka i Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie podpisały umowę, zakładającą otwarcie centrum innowacji Biedronka LAB w ramach nowo powstającego Innowacyjnego Centrum Nauk Żywieniowych SGGW – podała sieć handlowa.

Centrum, które jest pierwszym tego typu projektem w Grupie Jeronimo Martins i pierwszym na polskim rynku, rozpocznie pracę w I połowie 2026 r., a premierowe produkty będą gotowe do końca przyszłego roku, zapowiedziano.

"Biedronka LAB jest także pierwszym w Polsce projektem strategicznej współpracy pomiędzy wiodącą uczelnią żywieniową, a liderem rynku handlu detalicznego. Wypracowane wspólnie z klientami produkty będą odpowiadać na zmieniające się potrzeby i oczekiwania konsumentów. 'Biedronka LAB. Produkty przyszłości w Twoich rękach' będzie miejscem, gdzie biznes spotyka się z nauką i wspólnie znajdują odpowiedzi na oczekiwania konsumentów w zakresie smaku, składu, funkcjonalności, a także opakowań i wygody użytkowania produktów spożywczych i przemysłowych" – czytamy w komunikacie.

Czym zajmie się wspólne centrum Biedronki i SGGW?

Inicjatywa będzie koncentrować się na tworzeniu i rozwoju produktów – zostaną opracowane ich nowe receptury, będą tworzone koncepcje nowych produktów, a istniejące wzbogacą się o nowe elementy.

"W Biedronce od 30 lat koncentrujemy się na potrzebach klientów. 'Biedronka Lab. Produkty przyszłości w Twoich rękach' to unikalne miejsce, w którym będziemy testować i rozwijać innowacyjne produkty marki własnej – wysokiej jakości, smaczne, funkcjonalne i odpowiadające na potrzeby zdrowotne różnych grup konsumentów. Połączenie kompetencji badawczych SGGW z naszą wiedzą o rynku to gwarancja skutecznych i wartościowych rozwiązań dla klientów w całej Polsce" – skomentowała dyrektor Działu Rozwoju Jakości i Kontroli Marki Własnej w sieci Biedronka Justyna Szymani, cytowana w materiale.

Na koniec czerwca 2025 r. sieć Biedronka liczyła 3 802 placówki. Łączna powierzchnia sklepów wyniosła 2,73 mln m2 na koniec czerwca br. wobec 2,7 mln m2 na koniec marca b.r.

Czytaj też:
Zmowa na rynku? UOKiK postawił zarzuty Biedronce i 32 firmom transportowym
Czytaj też:
Biedronka rozdaje nagrody. Wiemy, ile dostaną pracownicy


Dołącz do akcjonariuszy Do Rzeczy S.A.
Roczna subskrypcja gratis.
Szczegóły: platforma.dminc.pl


Opracował: Aleksander Majewski
Źródło: ISBnews
Czytaj także