Podpowiem na początku, że efekt zajączka jest ściśle związany z chwytaniem mózgów, ale to za chwilkę. Najważniejszą, niedocenianą, celowo i systemowo przemilczaną rolą mediów jest właśnie chwytanie mózgów. Z nieprzeprowadzonych jeszcze badań Instytutu Mózgów (głównie z powodu nieistnienia tego instytutu) wynika, że prawie 99 proc. ludzkich umysłów większość swojego życia spędza na niemyśleniu. Nie chodzi o celowy relaks, wypoczynek, regenerację, chodzi o najbardziej podstawowe rozdziawienie ust i leniwe trwanie w owym rozdziawieniu. Nie chcę tu nikogo obrażać, ale całkiem sporo ludzi nie ma żadnego sprecyzowanego pomysłu na życie, a żyją, bo wskazówki zegarów poruszają się bez ich udziału. I tu właśnie wkraczają media!
Polecamy Państwu „DO RZECZY+”
Na naszych stałych Czytelników czekają: wydania tygodnika, miesięcznika, dodatkowe artykuły i nasze programy.
Zapraszamy do wypróbowania w promocji.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Do Rzeczy.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.
