SŁAWOMIR JASTRZĘBOWSKI | Proszę państwa, dziś dwie sprawy. Po pierwsze o chwytaniu mózgów, a po drugie o efekcie zajączka.
Podpowiem na początku, że efekt zajączka jest ściśle związany z chwytaniem mózgów, ale to za chwilkę. Najważniejszą, niedocenianą, celowo i systemowo przemilczaną rolą mediów jest właśnie chwytanie mózgów. Z nieprzeprowadzonych jeszcze badań Instytutu Mózgów (głównie z powodu nieistnienia tego instytutu) wynika, że prawie 99 proc. ludzkich umysłów większość swojego życia spędza na niemyśleniu. Nie chodzi o celowy relaks, wypoczynek, regenerację, chodzi o najbardziej podstawowe rozdziawienie ust i leniwe trwanie w owym rozdziawieniu. Nie chcę tu nikogo obrażać, ale całkiem sporo ludzi nie ma żadnego sprecyzowanego pomysłu na życie, a żyją, bo wskazówki zegarów poruszają się bez ich udziału. I tu właśnie wkraczają media!
© ℗
Materiał chroniony prawem autorskim.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Do Rzeczy.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Do Rzeczy.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.