"W dniach 31 lipca – 2 sierpnia nasza firma będzie uczestniczyć w festiwalu Pol'and'Rock. Udział w tym wydarzeniu to dla nas idealna okazja, żeby pokazać, kim jesteśmy i co robimy. (...) To również świetny moment, żeby zajrzeć za kulisy naszej marki i porozmawiać z ekspertami CPK. Udowodnimy, że hasło #skracamydystans, to nie tylko pusty slogan, ale również dewiza, którą się kierujemy" – brzmi treść wewnętrznego maila, pod którym podpisała Anna Misiorowska, kierownik ds. komunikacji i marketingu w spółce CPK. W mailu napisano, że spółka poszukuje 20 chętnych osób do pracy w trybie zmianowym na stoisku w godzinach od 8:00 do 20:00. "Nocleg (namiot, materac, śpiwór) należy zorganizować we własnym zakresie – na polu namiotowym Pol'and'Rock. Nie posiadacie swoich namiotów, możecie je wypożyczyć, wraz z materacami, np. w wypożyczalni Decathlon" – dodano.
Byłe władze CPK skrytykowały spółkę
Treść wewnętrznej korespondencji spółki, która okazała się autentyczna, opublikował na platformie X Michał Czarnik, były członek rady nadzorczej CPK. "A tym się obecnie mają zajmować zgodnie z zadaniami wyznaczonymi przez ekipę Macieja Laska pracownicy CPK" – napisał, komentując treść maila.
Z kolei Mikołaj Wild, były prezes spółki CPK, stwierdził zaś, odnosząc się do wewnętrznej wiadomości, że "nie jest to łatwe, ale czasami CPK potrafi go wciąż jeszcze zaskoczyć".
Spółka CPK rezygnuje z udziału w Pol'and'Rock
Portal money.pl zwrócił się do biura prasowego CPK z pytaniami m.in. o koszt udziału w festiwalu Pol'and'Rock.
W odpowiedzi przesłanej we wtorek, biuro prasowe poinformowało portal, że "CPK nie będzie uczestniczyła w tegorocznej edycji festiwalu Pol'and'Rock".
Pol'and'Rock Festival, wcześniej znany jako Przystanek Woodstock, organizowany jest przez Jerzego Owsiaka i fundację WOŚP.
CPK to planowane m.in. centralne lotnisko, zlokalizowane pomiędzy Warszawą i Łodzią, a także system Kolei Dużych Prędkości. Nowy port lotniczy ma być przystosowany początkowo do obsługi 34 mln pasażerów rocznie oraz zaprojektowany w taki sposób, by w dłuższej perspektywie mógł być elastycznie rozbudowywany, zgodnie z potrzebami i prognozami rozwoju rynku.
Budowa lotniska CPK na terenie gmin Baranów, Wiskitki i Teresin ma rozpocząć się w 2026 roku. W 2031 roku port lotniczy ma uzyskać niezbędne certyfikacje, zaś w 2032 roku ma zostać oddany do użytku wraz z pierwszym odcinkiem KDP w Polsce: Warszawa – CPK – Łódź.
