Od kilku godzin trwają prace naprawcze, ale klienci jednego z największych polskich banków – PKO BP, wciąż muszą liczyć się z utrudnienia w dostępie do swoich kont. Od przedpołudnia klienci nie mogą korzystać z bankowości elektronicznej (problemy występują już na etapie logowania) – na stronie widnieje informacja o pracach modernizacyjnych.
W ostatnich godzinach klienci zgłaszali też problemy ze skorzystania z kart płatnych czy usługi BLIK.
Niedługo przed godziną 17, bank poinformował, że płatności kartami oraz wypłaty z bankomatów powinny już odbywać się prawidłowo, ale wciąż trwa naprawianie usterki.
Czytaj też:
Awaria systemu Visa. Problemy z płatnościami kartą w całej Europie
Polecamy Państwu „DO RZECZY+”
Na naszych stałych Czytelników czekają: wydania tygodnika, miesięcznika, dodatkowe artykuły i nasze programy.
Zapraszamy do wypróbowania w promocji.
