"Do Rzeczy" drugim najbardziej opiniotwórczym tygodnikiem września

"Do Rzeczy" drugim najbardziej opiniotwórczym tygodnikiem września

Dodano: 
Okładka 43. numeru "Do Rzeczy": Jak nas oszukano. Co obiecywano Polsce w 2004 r., gdy wstępowała do UE
Okładka 43. numeru "Do Rzeczy": Jak nas oszukano. Co obiecywano Polsce w 2004 r., gdy wstępowała do UE Źródło: Do Rzeczy
We wrześniu "Do Rzeczy" zajęło drugie miejsce wśród najbardziej opiniotwórczych tygodników i dwutygodników notując wzrost aż o pięć pozycji.

Według raportu "Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce" z września 2021 roku, który przygotował Instytut Monitorowania Mediów (IMM), "Do Rzeczy" było drugim najczęściej cytowanym medium w kategorii tygodników i dwutygodników. Nasz tygodnik był cytowany w ubiegłym miesiącu 290 razy – to aż o 128 razy więcej niż w sierpniu, co umożliwiło awans w zestawieniu o pięć pozycji.

Pierwsze miejsce w zestawieniu zajął "Newsweek", który cytowany był 328 razy, głównie za sprawą wywiadu z ojcem prezydenta Andrzeja Dudy - Janem Dudą. Na ostatnim stopniu podium uplasowała się "Gazeta Polska" (154 cytowania). Kolejne miejsce należy do "Wprost" (142 cytowania). Na piątym miejscu w zestawieniu znalazła się "Viva", którą we wrześniu cytowano 132 razy.

"Do Rzeczy" zajęło również 9. lokatę (awans aż o 8 pozycji) w zestawieniu najbardziej opiniotwórczych tytułów prasowych w Polsce.

Instytut Monitorowania Mediów

Analizę częstotliwości cytowań poszczególnych mediów przez inne media przeprowadzono na podstawie 56 125 przekazów pochodzących z monitoringu prasy, radia i telewizji, oraz portali internetowych, w których pojawiały się nazwy mediów prasowych; serwisów internetowych; stacji radiowych i telewizyjnych lub tytuły ich programów. Badanie dotyczy okresu 1-31 marca 2021 roku.

Raport przygotował Instytut Monitorowania Mediów, który od ponad 20 lat monitoruje medialny wizerunek marek, firm, osób i instytucji. Autorskie serwisy firmy (Biuletyn IMM, Moduł Analityczny, Admonit, baza MediaContact, aplikacja mobilna IMMapp) umożliwiają m.in. bieżące śledzenie efektów działań komunikacyjnych na tle konkurencji, planowanie strategii komunikacji i działań antykryzysowych. IMM obsługuje ponad 1500 klientów z Polski i zagranicy — międzynarodowych korporacji, małych firm, instytucji i administracji publicznej, organizacji pozarządowych, agencji PR, agencji marketingowych, artystów oraz sportowców.

Czytaj też:
"Do Rzeczy" nr 43: Jak nas oszukano. Co obiecywano Polsce, gdy wstępowała do UE

Źródło: Instytut Monitorowania Mediów
Czytaj także