Już nikt nie może mieć wątpliwości, że jesteśmy świadkami czwartej rewolucji przemysłowej. Napędza ją m.in. rozwój Internetu rzeczy (IoT), Neurointernetu oraz sztucznej inteligencji (Artificial Intelligence – AI). ChatGPT, który zadebiutował dopiero 30 listopada 2022 r., już teraz zdobywa nowych użytkowników w dużo szybszym tempie niż, na początkowym etapie, takie serwisy jak TikTok, Snapchat czy Instagram. Według szacunków banku UBS czatbot stworzony przez OpenAI już w styczniu 2023 r. przekroczył barierę 100 mln użytkowników miesięcznie. Niezwykle popularny TikTok na pokonanie tego pułapu potrzebował dziewięciu miesięcy, Instagram dwóch i pół roku, a Facebook aż czterech lat.
Zostań współwłaścicielem Do Rzeczy S.A.
Wolność słowa ma wartość – także giełdową!
Czas na inwestycję mija 31 maja – kup akcje już dziś.
Szczegóły:
dorzeczy.pl/gielda
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Do Rzeczy.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.