Awaria w Banku Millenium. Klienci nie mogą zalogować się do swoich kont

Awaria w Banku Millenium. Klienci nie mogą zalogować się do swoich kont

Dodano: 
Bank Millenium
Bank Millenium Źródło: PAP / Marcin Kaliński
Klienci Banku Millenium od poniedziałku mają problem z korzystaniem ze swoich kont internetowych. Odnotowano również kłopoty z płatnościami BLIK.

Jak przekazał serwis Downdetector, w poniedziałkowe popołudnie w ciągu zaledwie 15 minut napłynęło ponad 400 zgłoszeń dotyczących problemów z systemem bankowości internetowej Banku Millenium. Z minuty na minutę, liczba wiadomości rosła. Klienci zwracali uwagę, że przy próbie zalogowania się do systemu, otrzymywali komunikat o "niedostępnym" lub "niemożliwym" połączeniu. "Spróbuj ponownie później" – głosił komunikat.

Problem dotyczył zarówno serwisu internetowego Millenet, jak i aplikacji mobilnej banku. Te same kłopoty pojawiły się w przypadku płatności typu BLIK.

Bank Millenium reaguje, ale problem wraca

Niebawem po zgłoszeniu awarii przez klientów, Bank Millenium poinformował, że usunął awarię i pracuje nad kompleksowym wyjaśnieniem jej przyczyn. Jednak po dwóch dniach pojawiły się kolejne zgłoszenia dotyczące problemów z logowaniem.

"Prace serwisowe. W związku z prowadzonymi pracami technicznymi obecnie nie jest możliwe logowanie się do Millenetu" – można przeczytać w serwisie bankowości internetowej.

Podobna informacja wyświetla się w serwisach aplikacji mobilnej: "Chwilowe utrudnienia w korzystaniu z aplikacji. Obecnie niektóre usługi w aplikacji mogą nie działać prawidłowo lub być niedostępne. Serdecznie przepraszamy na utrudnienia. Pracujemy nad jak najszybszym przywróceniem pełnej dostępności aplikacji" – czytamy.

Seria awarii w bankach

Do poprzedniej awarii w Banku Millenium doszło na początku października. Wówczas również utrudniony był dostęp do bankowości mobilnej i internetowej.

Z podobnymi problemami musieli mierzyć się kilka dni temu klienci Alior Banku, którzy – podobnie jak w przypadku Banku Millenium – zostali pozbawieni dostępu do serwisu internetowego. W tym przypadku również nie działała aplikacja mobilna, podobnie było z innymi usługami.

Jak przekazał bank, natychmiast po zgłoszeniu utrudnień, przystąpiono do prac nad rozwiązaniem problemu. Ostatecznie aplikacja mobilna Alior Mobile, bankowość internetowa Alior Online, Business Pro oraz Kantor Walutowy zaczęły działać prawidłowo.

Czytaj też:
Polacy chcą VAS-ów? Rewolucja w bankowości mobilnej trwa
Czytaj też:
Trwa akcja likwidacji bankomatów. Znikają setki punktów wypłaty gotówki


Polecamy Państwu „DO RZECZY+”
Na naszych stałych Czytelników czekają: wydania tygodnika, miesięcznika, dodatkowe artykuły i nasze programy.

Zapraszamy do wypróbowania w promocji.


Źródło: Radio Zet / Downdetector.pl, DoRzeczy.pl
Czytaj także