KrajPawłowicz oburzona reklamą. "Kłamie i zarzuca Polsce powszechny brud"

Pawłowicz oburzona reklamą. "Kłamie i zarzuca Polsce powszechny brud"

Krystyna Pawłowicz
Krystyna Pawłowicz / Źródło: PAP / Roman Zawistowski
Dodano 49
"Na jakiej podstawie firma kłamie i zarzuca Polsce powszechny brud?" – pyta na Twitterze Krystyna Pawłowicz.

"Niedawno Zuzia przyniosła do domu wszy. Byłam przerażona. Przypadków wszawicy jest teraz bardzo dużo" – słyszymy w często emitowanej w telewizji reklamie szamponu przeciwko wszawicy. Na reklamę zwróciła uwagę sędzia Trybunału Konstytucyjnego, była posłanka PiS Krystyna Pawłowicz.

W jej ocenie, twórca reklamy sugeruje, że problem wszawicy jest w Polsce rzeczywiście powszechny. Sędzia TK nie kryła oburzenia.

"Skąd teraz w Polsce 'bardzo dużo wszawicy', gdy nauka zdalna, dzieci się izolują, ręce myją. Na jakiej podstawie firma kłamie i zarzuca Polsce powszechny brud? Dla kasy" – napisała Pawłowicz na Twitterze.

Czytaj także:
Aleksandra Kwaśniewska nie wytrzymała. Tak odpowiedziała internautce, która wytknęła jej brak dzieci
Czytaj także:
Minister otwarcie sprzeciwia się Kaczyńskiemu. Napisał do posłów PiS: Straty będą trudne do odwrócenia

/ Źródło: Twitter

Czytaj także

 49
  • JA KLAUDIUSZ IP
    JA KLAUDIUSZ

    ... ma rację !

    Trzeba zauważyć że robią coraz gorsze reklamy !
    Przede wszystkim :

    1). Reklamy nadawane są z głośnością dźwięku przekraczającym
    poziom dźwięku sąsiadujących audycji ! Ten poziom jest większy
    o kilka decybeli (!) co daje wielokrotne zwiększenie mocy dźwięku.
    W trakcie oglądania np. filmu .... nagle pojawia się reklama z idiotą
    wrzeszczącym do drugiego idioty ...

    2). W czasie reklam emitowany jest dźwięk niskiego tonu o częstotliwości
    115 [Hz] ... powodujący "dudnienie" sprzętu audiowizualnego oraz
    bardzo szkodliwy wpływ na psychikę człowieka. Ten dźwięk o niskiej
    częstotliwości sprawia wrażenie jakby "rozsadzał" głowę i wnętrzności
    Nie pomaga nawet "wyciszenie" niskich dźwięków w ustawieniach
    takiego sprzętu (telewizora)

    3). Prawdopodobnie mogą być wstawiane obrazy podprogowe.

    4). Idiotyczna gadanina między: lektorami / aktorami
    Taka reklama wygląda tak jakby ją robiono w szpitalu wariatów
    dla wariatów.

    Faktem jest że bez reklam nie byłoby możliwości działania kanałów
    telewizyjnych ! Z czegoś muszą się utrzymywań i to nie podlega dyskusji.

    Jednak ... przekraczanie norm zdrowotnych przez reklamodawców musi
    być kontrolowane przez odpowiednie urzędy !!!

    Rzekłem.
    Dodaj odpowiedź 5 1
      Odpowiedzi: 1
    • Prałat Jankowski, czyli ksiądz pedofil modelowy IP
      Panno Pawłowicz a co reklamą na 
      Twarde Prącie Będące Długo Sztywne i Zdolne Do Penetracji
      Analnej i Oralnej ??????
      tyle reklam jakoby Polacy to miękkie Prącia byli ????
      no tak ale pani na tym temacie się kompletnie nie zna ....
      Czy jest jeszcze sznsa że będzie panna beneficjentką 500+
      może jakaś mała szybka adopcyjka ????
      Dodaj odpowiedź 7 10
        Odpowiedzi: 0
      • Emilian58 IP
        Ma rację i owszem.
        Dodaj odpowiedź 14 6
          Odpowiedzi: 0
        • myślący IP
          Umyj się bo śmierdzisz debilko
          Dodaj odpowiedź 11 20
            Odpowiedzi: 1
          • ; - )) IP
            A nie wystarczy pani Pawlowicz zareklamować produkt, że nie działa , bo pani wypróbowała?
            Po co od razu wojna ,Matko Polko min. 3 dzieciaków szkolnych ?
            Dodaj odpowiedź 9 14
              Odpowiedzi: 1

            Czytaj także