Polska Fundacja Narodowa, podpisała w marcu umowę na współpracę z agencją public relations Partner of Promotion. Informacja ta spotkała się z falą negatywnych komentarzy. Wielu komentatorów wskazywało na groteskowość sytuacji, w której instytucja powołana do kreowania pozytywnego wizerunku Polski na świecie, nie potrafi poradzić sobie z własnym wizerunkiem i zatrudnia w tym celu specjalistów.
Czytaj też:
Mieli dbać o wizerunek Polski, zadbają o swój. Polska Fundacja Narodowa wynajęła agencję PR
W opublikowanym na Facebooku oświadczeniu Fundacja odpiera zarzuty i przekonuje, że współpraca z PR-owcami nie ma na celu poprawy jej wizerunku. "Działająca na zlecenie PFN agencja odpowiada za wsparcie komunikacji polskich i międzynarodowych projektów PFN. Rolą wynajętej firmy nie jest kreowanie wizerunku Fundacji" – czytamy w oświadczeniu. Jak podkreślono, powierzenie agencji prowadzenia biura prasowego to wyraz dążenia do profesjonalizacji i podnoszenia standardów komunikacji z dziennikarzami.
Poniżej pełna treść komunikatu:
twitter