Do Rzeczy S.A. otwiera się na inwestorów! Oferta publiczna akcji już niedługo

Do Rzeczy S.A. otwiera się na inwestorów! Oferta publiczna akcji już niedługo

Dodano: 
Do Rzeczy S.A
Do Rzeczy S.A 
Spółka Do Rzeczy S.A. – lider konserwatywno-liberalnego rynku wydawniczego w Polsce – otwiera nowy rozdział w swojej historii, zapraszając inwestorów do wspólnego budowania przyszłości niezależnych mediów. W ciągu kilku dni spółka rozpocznie ofertę publiczną akcji, realizowaną w całości online za pośrednictwem Platformy Ofert Publicznych Domu Maklerskiego INC.

– W najbliższych dniach, przy wsparciu Domu Maklerskiego INC, zamierzamy przeprowadzić ofertę publiczną akcji na podstawie memorandum informacyjnego, a następnie, jeszcze w tym roku, rozpocząć proces ubiegania się o wprowadzenie akcji do obrotu na rynek NewConnect – zapowiada Grzegorz Olszewski, doradca strategiczny Do Rzeczy S.A

Oferta publiczna – kluczowe informacje

Oferta publiczna jest skierowana do inwestorów, którzy chcą mieć realny wpływ na przyszłość niezależnych mediów w Polsce:

Zainwestuj w lidera cyfrowych mediów – zapisz się do Alertu Inwestora już dziś!

Osoby zainteresowane ofertą publiczną Do Rzeczy S.A. mogą już teraz założyć konto na platformie inwestycyjnej Domu Maklerskiego INC i dołączyć do Alertu Inwestora, aby otrzymywać powiadomienia o przebiegu emisji:

  • Zarejestruj się i dołącz do Alertu Inwestora: TUTAJ https://platforma.dminc.pl/campaigns/do-rzeczy
  • Bądź z nami na bieżąco: Linkedin | X | YouTube
  • Więcej informacji o spółce i planach debiutu: dorzeczy.pl/gielda

Dlaczego warto dołączyć do Do Rzeczy S.A?

  • Rozpoznawalna marka z 12-letnią historią – tygodnik, miesięcznik, portal
  • Silna i lojalna społeczność – ponad 4 mln unikalnych użytkowników
  • Cyfryzacja i nowoczesność – treści premium, podcasty, VOD, e-commerce
  • Skalowalny model biznesowy – dywersyfikacja przychodów, dynamiczny rozwój
  • Transparentność i wiarygodność – planowany debiut na rynku NewConnect

Rynek mediów rośnie. Do Rzeczy S.A. odpowiada

Rynek mediów i rozrywki w Polsce rośnie – jego wartość wyniosła 64,8 mld zł w 2024 r., a prognozy wskazują na wzrost do 74,4 mld zł w 2028 r. (CAGR 3,8%). Do Rzeczy S.A. odpowiada na potrzeby coraz młodszych pokoleń odbiorców, oferując rzetelność i nowoczesne formaty treści – od portalu i podcastów po analizy wideo, personalizację i e-commerce. Spółka działa w oparciu o zdywersyfikowany, przyszłościowy model biznesowy, który obejmuje:

  • Media drukowane i cyfrowe – tygodnik Do Rzeczy i miesięcznik Historia Do Rzeczy (wydawane od 2013 r.)
  • Lider segmentu – silny portal DoRzeczy.pl – 3,5 mln unikalnych użytkowników i ponad 30 mln odsłon miesięcznie (styczeń 2025 r., Gemius). Dla porównania, portal pl, drugi największy serwis o zbliżonym profilu, odnotował w tym samym okresie 2,4 mln użytkowników, co dodatkowo potwierdza wiodącą pozycję DoRzeczy.pl, w segmencie mediów konserwatywno-liberalnych. DoRzeczy.pl wyprzedza zdecydowane również takie serwisy jak wpolityce.pl czy tvrepublika.pl
  • Kanały wideo i podcasty – dynamicznie rozwijający się segment treści audiowizualnych, w tym Kanał Do Rzeczy na YouTube z ponad 82 tys. subskrypcji i średnią kilkunastu tysięcy wyświetleń na film
  • E-commerce i marketplace – nowa platforma cyfrowa z treściami premium, produktami i usługami finansowymi (w trakcie wdrażania)
  • Technologia i AI – personalizacja treści, mikropłatności (Apple Pay, BLIK), automatyzacja redakcji (w trakcie wdrażania)
  • Treści premium (DoRzeczy+) – ekskluzywne analizy, raporty i programy wideo.
  • Niezależna Fundacja Strażnik Pamięci – działania edukacyjne i gala nagród patriotycznych

Stabilne fundamenty i skalowalność

W 2024 r. Do Rzeczy S.A. wypracowała przychody na poziomie blisko 12 mln zł. Zespół planuje dynamiczny rozwój treści audiowizualnych oraz intensyfikację obecności w mediach społecznościowychYouTube. Trwa rozbudowa studia produkcyjnego oraz wzmocnienie działu analiz gospodarczych.

Zmiany te są zgodne z trendami wskazanymi w raporcie „Skok w dorosłość”, który pokazuje, że młodzi odbiorcy szukają wiarygodnych treści w Internecie (portale informacyjne, blogi, fora) – 68,4% – oraz w mediach społecznościowych 43,0%.

Co ciekawe, na dalszych pozycjach znalazły się telewizja oraz rodzina – po 30,2% wskazań. Najmniej istotne okazały się platformy streamingowe (6,9%) oraz inne źródła, takie jak komunikatory czy bliskie osoby (0,5%).

– Zależy nam na tym, by odpowiadać na potrzeby młodych odbiorców, którzy coraz częściej poszukują rzetelnych treści dotyczących aktualnych zagadnień społeczno-gospodarczych. W odpowiedzi na ten trend rozwijamy nasze studio nagraniowe, wzmacniamy obecność w mediach społecznościowych i rozbudowujemy dział analiz gospodarczych – dodaje Grzegorz Olszewski.

Debiut na giełdzie – nowy etap w historii spółki

Wejście na rynek NewConnect to dla Do Rzeczy S.A. strategiczny krok, który otwiera nowy rozdział w historii spółki. To ruch w stronę większego wpływu, rozwoju i przejrzystości – realizowany wspólnie z tymi, którzy wierzą w siłę niezależnych mediów.

Razem budujemy przyszłość niezależnych mediów

W świecie szybkich zmian i cyfrowych transformacji Do Rzeczy S.A. łączy tradycję z technologią, tworząc nową jakość na rynku opinii i publicystyki. Oferta publiczna to zaproszenie do wspólnego projektu, który stawia na rzetelność, wolność słowa i odpowiedzialność za słowo. To moment, w którym każdy inwestor może mieć realny wpływ na kształt niezależnych mediów w Polsce.

Zainwestuj w wolność słowa! Buduj z nami ekosystem niezależnych mediów, oparty na technologii, społeczności i wartościach.

Źródło: DoRzeczy.pl
Czytaj także