Volvo stopniowo, ale konsekwentnie rozszerza swoją ofertę samochodów elektrycznych.
Testowane EX30 to najtańszy "elektryk", który w ciągu zaledwie kilku miesięcy od premiery wszedł do Top 3 najlepiej sprzedających się w Europie modeli aut, które energię do jazdy czerpią wyłącznie z elektrycznego gniazdka.
Przepis na sukces Volvo jest prosty. Futurystycznie wyglądający, z charakterystycznymi reflektorami w kształcie młota Thora, relatywnie tani kompaktowy SUV (mierzy 423,3 cm długości, 183,8 cm szerokości bez lusterek i 155 cm wysokości) połączono z minimalistycznym wnętrzem à la IKEA z wielkim kolorowym tabletem pośrodku deski rozdzielczej i wygodnymi fotelami. Do tego wszystkiego dołożono akumulator zapewniający dość przyzwoity zasięg i napęd oferujący rewelacyjne w tej półce cenowej przyspieszenie.
© ℗
Materiał chroniony prawem autorskim.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Do Rzeczy.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Do Rzeczy.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.