"Informujemy, że logowanie do Pekao24 oraz PeoPay jest utrudnione. Pracujemy nad jak najszybszą poprawą działania bankowości elektronicznej. Bardzo przepraszamy za niedogodności" – czytamy w komunikacie Banku Pekao.
Z kolei Millennium Bank informuje, że doszło do awarii aplikacji mobilnej. W komunikacie czytamy, że może nastąpiły "chwilowe problemy komunikacyjne".
Alior Bank natomiast przekazało, że mogą wystąpić problemy przy logowaniu się na konto.
Również ING Bank Śląski przekazało, że przy logowaniu się na konto mogą wystąpić problemy.
Występują problemy z korzystaniem z bankowości internetowej i aplikacji mobilnej naszego banku. Utrudnione może być logowanie, sama aplikacja może działać wolniej niż zwykle. Chwilowo nie ma dostępu do historii transakcji oraz analizy wydatków. Pracujemy nad rozwiązaniem problemu, będziemy informować na bieżąco o postępach prac. Przepraszamy za problem, pracujemy nad jego rozwiązaniem” – przekazał ING Bank Śląski
W obecnej chwili nieznane są przyczyny awarii.
Czytaj też:
"Na co wyście wszystko wydali? Rany Boskie...". Dziennikarz rozmawia ze Schmidt o długach partiiCzytaj też:
Związek Banków Polskich broni zatrzymanych przez CBA byłych władz KNF