Usterka w samolocie LOT-u. Na naprawę zrzucili się pasażerowie

Usterka w samolocie LOT-u. Na naprawę zrzucili się pasażerowie

Dodano: 
Dreamliner LOT-u
Dreamliner LOT-u Źródło:Forum / Andrzej Bogacz
Dreamliner należący do Polskich Linii Lotniczych LOT, który miał lecieć z Pekinu do Warszawy miał usterkę pompy hydraulicznej. Przedstawiciel LOT-u nie miał gotówki, więc o pomoc poprosił pasażerów rejsu. Od czwórki z nich pożyczył pieniądze na opłacenie naprawy.

Samolotem leciało 249 pasażerów, usterka opóźniła lot o dziesięć godzin. Konieczna była wymiana jednej z pomp hydraulicznych. Ostatecznie pasażerowie dotarli do Warszawy przed godziną 23.

Według relacji jednego z pasażerów, pracownik magazynu w Pekinie odmówił zaakceptowania innej formy płatności za część do naprawy niż gotówka. Przedstawiciel linii nie dysponował odpowiednią sumą w gotówce, o pomoc poprosił więc pasażerów.

– Ta sytuacja nigdy nie powinna mieć miejsca – przyznaje rzecznik spółki i przeprasza. Zaznacza jednocześnie, że przedstawiciel firmy Boeing nie powinien odmówić transakcji bezgotówkowej, bo zobowiązuje go do tego umowa. Dodaje również, że przedstawiciel linii miał znać pasażerów, od których pożyczył pieniądze, a pożyczka została zwrócona od razu po wylądowaniu w Warszawie.

Źródło: TVN24
Czytaj także