Sukces "Do Rzeczy". Drugie miejsce w rankingu najbardziej opiniotwórczych tygodników

Sukces "Do Rzeczy". Drugie miejsce w rankingu najbardziej opiniotwórczych tygodników

Dodano: 
Tygodnik "Do Rzeczy"
Tygodnik "Do Rzeczy" Źródło: DoRzeczy
Tygodnik "Do Rzeczy" zajął drugie miejsce w lipcowym zestawieniu najbardziej opiniotwórczych tygodników i dwutygodników.

Jest najnowszy, comiesięczny raport Instytutu Monitoringu Mediów. Wynika z niego, że tygodnik "Do Rzeczy" został zacytowany w lipcu 260 razy, co daje nam drugie miejsce w zestawieniu (w czerwcu wzmianek było 338). Na pierwszym miejscu znalazł się tygodnik "Sieci" 262 z cytowaniami. Trzeci jest "Newsweek" – redakcja może się pochwalić 259 wzmiankami w lipcu.

Dalej są "Viva" oraz "Wprost".

Wśród tematów okładowych tygodnika "Do Rzeczy" w lipcu pojawiła się m.in. kwestia relacji papieża Franciszka z polskim Kościołem oraz dyskusja o tym, komu tak naprawdę szkodzą sankcje nakładane na Rosję.

Najbardziej opiniotwórcze media lipca

"Wśród piętnastu najbardziej opiniotwórczych mediów znajduje się zarówno pięć portali internetowych, jak i pięć tytułów prasowych – każde stanowi 33 proc. udziału. Są to kolejno: Wirtualna Polska, Onet, Interia, Pudelek, Wirtualnemedia, Rzeczpospolita, Super Express, Gazeta Wyborcza, Dziennik Gazeta Prawna i Fakt. Telewizję (21 proc.) reprezentują trzy stacje: TVN24, Polsat News oraz TVP Info. Rozgłośnie radiowe (13 proc.) są zaś tylko dwie: RMF FM i Polskie Radio 24" – czytamy w raporcie Instytutu Monitoringu Mediów.

Analizę częstotliwości cytowań poszczególnych mediów przez inne media przeprowadzono na podstawie 29 913 przekazów pochodzących z monitoringu prasy, radia i telewizji oraz portali internetowych, w których pojawiały się cytowania ze wskazaniem nazwy mediów prasowych, serwisów internetowych, stacji radiowych i telewizyjnych lub tytuły ich programów. Badanie dotyczy okresu 1- 31 lipca 2022 roku.

Źródło: imm.com.pl
Czytaj także